מהי סמכות או סמכותיות בגוגל

Published on by קידום אתרים

כל מי שמכיר ועוסק בקידום אתרים יודע שגוגל כל הזמן משדרג ומשנה את הפרמטרים שלו על מנת שיהיו כמה שיותר מתוחכמים ויציגו לגולש את התוצאה הרלוונטית עבורו, אם בעבר הלא כל כך רחוק התוכן היה המלך הבלתי מעורער של קידום האתרים הרי שכיום החשיבות לא פחתה אך מיקום התוכן הופך יותר ויותר חשוב ורלוונטי.

בכדי ליצור סמכות לאתר צריך לקשר אליהם בשני אופנים :

1. באופן טבעי : קישורים טבעיים שמפוזרים באינטרנט שאנשים באמת התלהבו מהדף ומהמאמר ופשוט שיתפו או קישרו אליו מכל מיני אתרים

2. ע"י השגת קישורים מאתרים בעלי סמכותיות גבוהה כגון אתרי רמה א' : מאקו, ויינט וכו'.

אז למה גוגל באמת עושה את זה?

גוגל רוצה להכניס לנו חזק לראש שמה שחשוב בראש ובראשונה זו הזרימה הטבעית, היחס של הגולש הממוצע אל האתר אליו הוא הגיע ושביעות רצונו מהתוכן ומהחוויה. לשם כך הוא מציע לנו להפוך את האתר למעניין ולרלוונטי כך שאנשים ייהנו להיכנס להתעדכן, לחזור אל האתר ולהיות חלק פעיל בו.

מה עוד כדאי לדעת על סמכות בגוגל

לא מעט חברות קידום אתרים בארץ שכבר גילו וזיהו את הפוטנציאל של קידום התוכן והסמכותיות בגוגל פועלים ליצר רשת של אתרים סמכותיים על מנת להשתמש בהם לקדם את הלקוחות שלהם. אך אני אישית שמתי לב שכמו בתקופת "אתרי המאמרים" גם כאן מקדמי האתרים עטים על המציאה כמוצאי שלל ופשוט הופכים את האתרים הסמכותיים והמאוד "קשים" להשגת קישור מהם - למסחרה בהם ניתן להוציא קישור בתשלום, מה גוגל יעשה עם זה? לא ניתן לדעת כי קשה לחשוב על הרעיון שגוגל יתן עונש לאתר כמו "מאקו" רק בגלל שהוא התחיל למכור קישורים בחדרי חדרים למספר מקדמי אתרים, אבל גם כאן יהיה מעניין לראות את ההתנהלות של גוגל אם הוא יתחיל לקלוט שמקדמי האתרים הגיעו גם לשם וגם שם הם חולבים את הפרה עד הסוף

Published on קידום אתרים

To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post