חשיבות קידום אתרים בגוגל

Published on by מערכת

לקוחות רבים חושבים שברגע שהם בנו אתר הם יכולים לנוח על זרי דפנה והלקוחות יזרמו כמו מים. לא כך הדבר שכן אם האתר אינו נמצא בגוגל- מי ייכנס אליו? וגם אם הוא נמצא בגוגל אבל אינו נמצא בדף הראשון לפחות- רוב הסיכויים שלא יגיעו אליו גם.

אז מה עושים במצב כזה? משקיעים בשיווק האתר. שיווק אתרים באינטרנט הוא תחום דיי מוכר בשנים האחרונות, אם פעם עבודת השיווק הייתה בעיתונות, בטלווזיה וברדיו כיום חוקי המשחק השתנו והם עברו דיגיטלית לגוגל ופייסבוק ושאר רשתות חברתיות.

אחת הדרכים הכדאיות ביותר הוא קידום אורגני ואת זה עושים בעזרת חברה הנותנת שירותי קידום אתרים בגוגל. חברה כזאת באם היא מקצועית תדע לאתר מילות מפתח רלוונטיות לאתר שלכם ולהתחיל לקדם אתכם במיקומי גוגל במעלה תוצאות החיפוש עד למקומות גבוהים בכדי לקבל חשיפה ולקוחות פוטנציאלים.

עלויות קידום כזה תלויות בעיקר בתחום, ישנו תחומים תחרותיים מאוד שקשה להיכנס ולהגיע לתוצאות גבוהות וצריך יותר זמן עבודה וסבלנות על מנת לראות תוצאות.

קידום אתרים בגוגל יכול להתאים לכל עסק אבל לא לכל לקוח, לעסקים חדשים עדיף ואף רצוי לשלב קידום אורגני עם קידום ממומן. הדבר יקנה להם תוצאות מידיות והלקוח יהנה מלקוחות כבר מהיום הראשון שבו התחיל. כמובן גם כאן כדאי לבחור בחברה מקצועית על מנת לחסוך עלויות.

לעסק ישן חי ובועט- אפילו אם האתר עצמו חדש- שווה להשקיע יותר בקידום האתר בצורה אורגנית במהלך שיביא לו תוצאות טובות עם הזמן.

לסיכום, השקעה בקידום אתרים היא השקעה נבונה, חכמה ורצויה- אך חשוב לעשות זאת בשיקול דעת ועם ייעוץ נכון.

לקריאה נוספת :

To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post